Hoewel wij rekening gehouden hebben met een ruime marge om alle installaties dit jaar geplaatst en gekeurd te krijgen, dreigen er toch een minimaal uit de boot te vallen. Het slechte novemberweer die ons parten speelde en een dakploeg die wegviel zijn maar enkele van de redenen waarom het onvermijdelijk was om enkele installaties te moeten verplaatsen.
Dit is zeer vervelend, voor ons, maar nog meer voor de klanten die met ons een contract hebben waar rekening gehouden is met het premiestelsel 2022.
Wij horen dat sommige concullega’s de regel van overmacht zullen inroepen;
Enerheat gaat dit echter niet doorvoeren!
Wij hebben als bedrijf beslist dat degene die de premie van dit jaar dreigen te mislopen, gecompenseerd zullen worden door onszelf.
Wat betekent dit concreet? Voor onze klanten die op de valreep hun plaatsing en/of keuring niet meer krijgen dit jaar, wordt het verschil tussen de premie 2022 en 2023 verrekend op de slotfactuur. Installaties die uitgesteld worden naar 2023 worden dan met voorrang geplaatst.
Wij stellen echter alles in het werk om dit te voorkomen.
Onze klanten en hun vertrouwen zijn voor ons het belangrijkste.
Alvast bedankt voor het begrip